Biobesök

Idag var jag och mamma och såg Avatar i 3D på Filmpalatset i Bromölla. Jag hade sett filmen tidigare men inte i 3D, och måste säga att det var riktigt coolt. Bion var underbar, med fräsch och snygg inredning, superbekväma stolar och trevlig personal. Vi fick fel platser när vi hämtade ut våra reserverade biljetter, och biljettkillen som gett oss fel var så gullig att han kom och letade upp oss och erbjöd oss rätt platser.

Man borde gå på bio oftare, det är så himla mysigt. Naturligtvis blir det Alice in Wonderland sen. Jag är inte direkt ett die-hard Depp-fan, men vill fortfarande se en ny film om han är med, hehe. Hur som helst ÄLSKAR jag Alice-böckerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0