I desperat behov av vinterkläder

Jag sitter under två filtar och har både en stor tjock katt och en varm laptop i knät, ändå håller jag på att frysa ihjäl! Har tänkt gå ut och fota idag, men jag vet inte hur länge jag står ut i den här kylan. Min garderob är överfull, men av någon anledning är det nästan bara sommarkläder i den. Jag har alltid varit dålig på att ha ordentliga kläder. Ett år gick jag hela vintern i en tunn trenchcoat.

Nu när februari snart är slut tycker jag det är dags för snön att smälta också. Jag vill ha sommar!!!

Hur som helst är det kanske dags att investera i en varm tröja. Jag äger inte ens en enda hoodie. Vad sägs om den här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0