Tittut!

Maya heter jag och jag tänkte börja blogga om mitt lilla liv, helt enkelt. I det finns skrivande, Atkins, film, musik och glädje, underbart finfina vänner och så min älskade Corey. Vi träffades i Japan, där jag pluggat ett år (läs mer om det på min Japan-blogg). Han är från USA och det gör det svårt att vara tillsammans, kan ni tro. Vi ska precis ansöka om ett så kallat "fiancée visa", vilket brukar ta i genomsnitt sex månader att få. Jag saknar min älskling så mycket men det är bara att bita ihop och hålla ut, och sedan flyttar jag till Florida!

Såhär såg vi ut när jag var där och hälsade på i somras:


Jag och Corey i Florida i somras

Visst är han snygg?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ni är snygga båda två! Hoppas att allt fixar sig så att du snart kan åka dit!

2010-02-25 @ 08:44:14
URL: http://jhs.blogg.se/
Postat av: maya

Tack! :)

2010-02-26 @ 18:50:31
URL: http://mayaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0